
تقدیر من این بود که نفرین شده باشم تبدیل به این سایه ی غمگین شده باشم تقدیر من این بود در این غار مجازی تنهاتر از انسان نخستین شده باشم دادند به من جام عطش،باده ی آتش تا مست از این خط فرودین شده باشم ترس من از این است،اگر دیر بیایی حتی به تو و عشق تو بدبین شده باشم روزی که بیایی و دل ودین بربایی… شاید من کافر شده بی دین شده باشم تقصیر جنون بود که با عقل درآمیخت نگذاشت که دیوانه تر از این شده باشم ...
ادامه مطلب