برای دوست داشتنت
محتاج دیدنت نیستم...
اگر چه نگاهت آرامم می کند
تاج سخن گفتن با تو نیستم...
اگر چه صدایت دلم را می لرزاند
محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم...
اگر چه برای تکیه کردن ،
شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!
دوست دارم ، نگاهت کنم ... صدایت را بشنوم...به تو تکیه کنم
دوست دارم بدانی ،
حتی اگر کنارم نباشی ...
باز هم ،
نگاهت می کنم ...
صدایت را می شنوم ...
به تو تکیه می کنم
همیشه با منی ،
و همیشه با تو هستم،
هر جا که باشی!......
خودشیفته...ما را در سایت خودشیفته دنبال میکنید
برچسب: با توام ایرانه خانم زیبا,با توام ايرانه خانم زيبا,با توام ای ایرانه خانم زیبا,با توام کهنه رفیق,با توام ای لنگر تسکین,با توام,با توام آی حضرت باران,با توام ای کهنه رفیق,با توام پنجره هان, نویسنده: بازدید: 10